کاشی طوسی در دکوراسیون
نوشته شده توسط : پرنیان

در سال‌های اخیر استفاده از سبک دکوراسیون مدرن در جامعه رواج یافته است و افراد زیادی اقدام به تغییر دکوراسیون منزل خود کرده‌اند. در این سبک از دکوراسیون توجه بیش‌تری به زیبایی محیط و ایجاد فضاهایی راحت از نظر بصری می‌شود. اساس این نوع دکوراسیون بر ایجاد محیط‌هایی پر از آرامش و احساس است. در دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ‌های خنثی که به راحتی با اغلب فضاها و لوازم و همچنین رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شود، اولویت دارد.

اصولا از طیف رنگ‌های خنثی برای همراه کردن دکوراسیون استفاده شده و رنگ‌های دیگری مانند آبی، سبز و … با توجه به فضای مورد استفاده به آن اضافه می‌شود تا در نهایت محیطی زیبا و راحت داشته باشیم. اگر مایل هستید فضایی پر از آرامش داشته باشید می‌توانید از ترکیب رنگ آبی در کنار طوسی بهره‌مند شوید،‌ اما اگر به دنبال یک هماهنگی زیبا بین نیروی رنگ‌های سرد و گرم و ایجاد تعادل در محیط باشید، توصیه ما به شما استفاده از رنگ‌هایی مانند قرمز و نارنجی در کنار رنگ‌های خنثی است.

با استفاده کمی از رنگ‌های گرم می‌توانید به خوبی سکوت فضا را شکسته و حس پویایی و حرکت را به محیط تزریق کنید. در گذشته عموما از رنگ سفید برای ایجاد محیط‌های خنثی استفاده می‌شد،‌ اما استفاده از این رنگ معایب زیادی به همراه داشت. به همین جهت در سال‌های اخیر رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی و پر از جذابیت، به  محبوب‌ترین رنگ در دکوراسیون مدرن تبدیل شده است.

با استفاده از طیف‌های متنوع رنگ طوسی در فضاهای مختلف مانند محیط منزل، محیط‌های اداری و … می‌توان به یک هارمونی زیبا رسید. یکی از المان‌های مهم در طراحی فضا، کاشی و سرامیک های دیوار و کفپوش هستند. به همین دلیل تمایل افراد به استفاده از کاشی طوسی در دکوراسیون فضاهای مدرن افزایش یافته و انواع مختلفی از این محصول توسط شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ در بازار عرضه شده است.

این نوع از کاشی‌ها دارای کاربردهای متفاوتی بوده و قیمت‌های متنوعی دارند که با توجه به فضا و همچنین بودجه فرد، تهیه می‌شوند. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم تا نقش این نوع از دیوارپوش و کفپوش را در انواع دکوراسیون و فضاها بررسی کنیم و نکاتی را در جهت خرید کاشی مناسب برای محیط‌های مختلف یادآور شویم. اگر قصد تغییر حال و هوای منزل خود را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مصارف متنوع این نوع کاشی در انواع فضاها آشنا شوید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی طوسی در دکوراسیون





:: برچسب‌ها: کاشی , خرید کاشی , کاشی طوسی در دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: